2011-12

2011-2012 IKASTURTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

lunes, 9 de enero de 2012

KOADRILAKOEKIN SAN MAMESEN


Abenduaren 28an San Mamesera joan nintzen Euskadiko Selekzioa ikustera. Tuniziako Selekzioaren kontra jokatu zuen.
Hara joan aurretik, kaletik egon ginen buelta bat emoten eta paperontzi bat zutan ikusi genuen, gainera petardo batzuk bota zizkiguten, bat gure ondo-ondoan eztanda egin zuen.
Nire lehenengo partidua izan zen San Mamesen. Koadrilako lagunekin joan ginen, nire aita eta nire aizparekin. Atsedenean bokadilloak jan genituen. Oso ondo pasatu nuen, baina eguraldia oso txarra izan zen. Zoritxarrez galdu genuen.

2 comentarios:

  1. Paperontzia eztanda egin zuen?! ke guapo!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. jajaja han nahi nuen egon ni hori ikusteko!!!!

    ResponderEliminar