2011-12

2011-2012 IKASTURTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

lunes, 23 de abril de 2012

CANADAN IKUSITAKO AURORA BOREALA

Hemen dituzue Canadan , apirilak 17, 18 an, sortutako aurora borealari ateratako argazki batzuk. Azken egun hauetan eguzkian eztanda batzuk egon dira eta horren ondorioz sortu da fenomeno polit hau.


Azkeneko argazkia Idahon (Whashintoneko mugan) aterata dago. Fenomeno honek ordu beteko iraupena izan zuen. Hodeiak zirruak izan behar dute eta 20.000 oineko altueran egon behar dira (-58º), eguzki izpiak bertan dauden kristalak islatzen dituenean gertatzen da.


13 comentarios:

  1. nik pelikuketan ikusi ditut, indioen pelikuletan batez ere. Oso arrigarriak dira oso efektu polita egiten dutelako.

    ResponderEliminar
  2. Nik iñois ikusi dut, baina oso arrigarriak dira benetan eta bere koloreak ostadarrekoak dirudi.

    ResponderEliminar
  3. Nik filma batean ikusi nuen aurora boreal bat, baina inoz ez dut ikusi benetazko bat. Niri aurora borealeko koloreak asko guztatzen zaizkit

    ResponderEliminar
  4. Canadako aurora boreala gertatu da polo nortea oso urbil dagoeloko Canadatik. Eta Idahonen gertatu dena iruditzen du ostadarra bat baina oso arraroa ostadarraren zazpi koloreak dituelako baina forma bat oso arraroa.

    ResponderEliminar
  5. Oso polita da, zenbat tardatzen du normalean Aurora Boreala, eta zergaitik???

    ResponderEliminar
  6. ni inoiz ez dut ikusi Aurora Boreala, baiana bi galdera ditut nola zortzen den?, eta zenbat kolore ditu normalean?

    ResponderEliminar
  7. Irati
    Beste egunean Ikusi nuen nuen Aurora bolear aren dokumentala .
    Aurora bolearak hobeto antartidan ikusten dirá.

    ResponderEliminar
  8. Ez dut inoiz ikusi aurora boreal bat, bainanomalean kolore gehiago dituzte ezta?

    ResponderEliminar
  9. Nik ez dut ikuzi Aurora boreal bat eta ikus dut oso ederra izan da eta niri guztatuko litzaidake ikusi errealitatean.

    ResponderEliminar
  10. Oaso politak dira, egunen batean espero dut aurora boreala ikustea, baina iparpoloan ez argazkietan!!!

    ResponderEliminar
  11. oso politak dira, nik nahi dut ikusi bat!

    ResponderEliminar
  12. ni gustura ikusiko nuen aurora boreala

    ResponderEliminar
  13. ez dut ikusi inoiz bana gustatuko litzaidake ikustea, oso politak direlako.

    ResponderEliminar